میسلارواتر

میسلار واتر چیست و تفاوت آن با تونر چیست؟

میسلار واتر چیست و تفاوت آن با تونر چیست؟

میسلار واتر  به آن خواهیم پرداخت: میسلار واتر چیست؟ نحوه کار با میسلار واتر چگونه است؟ مزایای استفاده از میسلار واتر چیست؟ فرق میسلار واتر با تونر چیست؟

میسلار واتر چیست؟ micellar water چیست؟

  میسلار واتر، یکی از انواع پاک کننده های صورت است که چربی اضافی پوست، ناخالصی‌ها، مواد آرایشی، گرد و غبار و آلودگی‌ها را از روی پوست پاک می‌کند. میسلار واترها به پاک کردن چربی از روی سطح پوست کمک می‌کنند. میسلارواترها تمام مواد آرایشی، از کرم پودر گرفته، تا ریمل ضد آب را به راحتی از روی پوست پاک می‌کنند. میسلار واترها از نوع مایع و حاوی مولکول‌های میسل کوچک هستند که می توانند به راحتی در آب حل می‌شوند و روغن و آلودگی‌ را به خود جذب ‌کنند. میسلارواترها به واسطه ترکیباتی که دارند، ترکیبانی از جمله نمک، گلیسیرین و مقدار بسیار کمی سورفکتانت‌ها؛ پوست را به سادگی از آلودگی پاک می کنند و مانند یک تونر، عمل می کنند. این محصول فاقد الکل، روغن و هرگونه مواد شیمیایی ست؛ به همین دلیل هیچ نوع عارضا ای برای پوست ندارد و چربی های ضروری و مواد مغذی لازم برای پوست را حفظ می‌کند و در نتیجه پوست را شاداب نگه می دارد. میسلارواترها به دلیل حالت مایعی که دارند نیازی به شستشو ندارند و به مرطوب ماندن و آبرسانی پوست کمک می کنند. علاوه بر این میسلار واترها برای تمام انواع پوست مفید و موثر است. حتما برای شما پیش آمده که در حین آرایش خط چشم یا ریملتان به پشت پلک شما مالیده شود، در این حالت شما نیز می توانید با کمک میسلارواتر آن قسمت از پلکتان را به سادگی پاک کنید و سپس به آرایش خود ادامه دهید. حتی زمانی که آرایش ندارید هم شما می توانید با میسلار واتر پوست خود را آبرسانی کنید.  

نحوه کار میسلار واترها چگونه است؟

  تا اینجا در مورد میسلارواتر و کارایی آن توضیح دادیم، حتما شما هم از کارآیی این محصول شگفت زده اید و تمایل به استفاده از آن را پیدا کرده اید، در ادامه، نحوه کار با میسلارواتر را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد تا با استفاده صحیح و اصولی از این محصول، به نتیجه دلخواه برسید. شما می توانید دوبار در طی 24 ساعت پوست خود را با کمک میسلار واتر آبرسانی کنید، یک مرحله زمانی که از خواب بیدار می شوید، و مرحله دیگر زمانی که می خواهید به رختخواب بروید. اگر قبل از خواب آرایش به صورت دارید، می توانید به وسیله میسلار واتر آرایشتان را پاک کنید. برای استفاده از میسلارواتر، ابتدا یک پد پنبه‌ ای تمیز را  به میسلار واتر آغشته کرده و تمام نواحی صورت را با آن تمیز کنید، این کار را تا جایی ادامه دهید که صورت شما کاملا تمیز شود و کثیفی و رنگ جدیدی روی پد مشاهده نکنید. برای پاک کردن آرایش چشم نیز پد را به میسلار آغشته کرده و چشم‌ هایتان را ببندید، پلک‌ ها و چشم ‌ها را به آرامی پاک کنید. پس ازآن که صورت شما از آرایش و یا هرنوع آلودگی پاک شد، حالا می توانید پد را به صورت حرکات ضربه ای روی سطح پوست ماساژ دهید، با این روش پوست شما کاملا آبرسانی خواهد شد.        

مزایای استفاده از میسلار واترها

  میسلار واترها نیازی به آبکشی و شستشوی صورت ندارند، زیرا این محصول مایع است و همچنین حاوی ترکیباتی است، که هیچ چربی و آلودگی  روی پوست باقی نخواهد گذاشت.   میسلار واتر فاقد الکل و هرگونه ماده شیمیایی می باشد، در نتیجه هیچ گونه ضرری برای پوست نخواهد داشت.   میسلار واترها به دلیل ترکیبات فوق العاده ای که دارند برای هرنوع پوست مناسب می باشند.   میسلارواتر ها PH پوست را تنظیم می کنند و در نتیجه برای کسانی که پوست خشک و حساسی دارند بسیار مناسب است، چرا که به سادگی پوست را آبرسانی می کند.   میسلارواتر علاوه بر اینکه چربی و آلودگی را از روی پوست شما می زداید، به سادگی می توانند برس ها و پدهای آرایشی شما را نیز از آلودگی تمیز کنند. برای این کار ابتدا مقداری میسلار واتر در یک ظرف بریزید و سپس پدها و برس ‌های آرایشی خود را درون آن قرار دهید، تا به خوبی تمیز شوند.   میسلارواتر دافی یکی از میسلارهای با کیفیت موجود در بازار می باشد که از قیمت خوبی نیز برخوردار است.  

میسلار واتر دافی مناسب پوست های چرب و آکنه دار

میسلار واتر دافی مناسب پوست های چرب و آکنه دار حجم 200 میل

 

میسلار واتر دافی

میسلار واتر دافی مناسب پوست های خشک تا نرمال حجم 200 میل

تفاوت تونر و میسلار واتر

تونر و میسلار واتر از لحاظ کاربرد با یکدیگر تفاوت دارند. به دلیل اینکه میسلار واتر محلولی بر پایه آب است، کاربرد آن پاک کردن آرایش از روی صورت است. میسلارواتر به تنهایی نمی تواند آرایش را کامل از روی پوست پاک کند و لازم است که پوست به وسیله یک شوینده دیگر شسته شود. پس از شستن صورت حالا نوبت به استفاده از تونر می رسد. تونر برای بازگرداندن حالت اسیدی پوست و تنظیم PH استفاده می‌ شود. البته شایان ذکر است که تونر علاوه بر تنظیم PH پوست، خاصیت آب رسانی، لایه‌ برداری و روشن‌ کنندگی نیز دارند.   کلام آخر: میسلار واتر، یکی از انواع پاک کننده های صورت است که چربی اضافی پوست، ناخالصی‌ها، مواد آرایشی، گرد و غبار و آلودگی‌ها را از روی پوست پاک می‌کند. میسلار واترها نیازی به آبکشی و شستشوی صورت ندارند، زیرا این محصول مایع است و همچنین حاوی ترکیباتی است، که هیچ چربی و آلودگی  روی پوست باقی نخواهد گذاشت. تونر و میسلار واتر از لحاظ کاربرد با یکدیگر تفاوت دارند. به دلیل اینکه میسلار واتر محلولی بر پایه آب است، کاربرد آن پاک کردن آرایش از روی صورت است. تونر 360 یکی از بهترین تونرهای موجود در بازار است که بسیار با کیفیت است و خاصیت آبرسانی بسیار قوی دارد.    

 

اگر در مورد میسلارواتر و تونر نیاز به مشاوره داری همین الان از طریق راههای ارتباطی زیر با من در تماس باش، خیلی زود بهت جواب میدم.

لینک واتس اپ فروشگاه آرایشی و بهداشتی وحید https://wa.me/+989124242130

لینک اینستا گرام فروشگاه آرایشی و بهداشتی وحید https://www.instagram.com/vahidcosmetic