معرفی برند نیوا (NIVEA)
تاریخچه و فلسفه
NIVEA یکی از قدیمیترین و خوشنامترین برندهای جهان در زمینه مراقبت از پوست و بدن است که از سال ۱۹۱۱ فعالیت خود را زیرمجموعه شرکت آلمانی Beiersdorf AG آغاز کرد. نام “NIVEA” از واژه لاتین به معنای “سفیدی برف” گرفته شده که بیانگر لطافت، پاکیزگی و سلامت پوست است. برند نیوا از ابتدا بر نوآوری، ایمنی و تاثیرگذاری محصولات مراقبتی برای همه اعضای خانواده تاکید داشته و امروز در بیش از ۲۰۰ کشور فعال است.
فعالیت اجتماعی و مأموریت انسانی
بر اساس جدیدترین فعالیتهای “NIVEA CONNECT”، این برند با انجام کمپینها و پروژههای آموزشی و اجتماعی، به کاهش انزوای اجتماعی و ایجاد ارتباط انسانی فعالانه میپردازد. این رویکرد مسئولیتپذیری و تعهد برند به جامعه و مشتریان را نشان میدهد.
دستهبندی محصولات کلیدی نیوا
- مراقبت صورت: کرمهای مرطوبکننده، ضدچروک، تونر و ماسک
- مراقبت بدن: لوسیون و کرم بدن، ژل حمام
- مراقبت لب: بالمهای محافظ با رایحههای متنوع
- محصولات مردانه: شامپوی بدن، افترشیو، دئودورانت
- ضدآفتابها: کرم، لوسیون و اسپری محافظ پوست
- دئودورانتها: اسپری و رول برای بانوان و آقایان
نقاط قوت برند نیوا
- بیش از یک قرن تجربه جهانی
- فرمولاسیون نوآورانه، مبتنی بر تحقیقات علمی
- تنوع بالا و محصولاتی مناسب انواع پوست و نیازها
- کیفیت بالا و ایمنی ترکیبات
- کمپینهای اجتماعی و مسئولیتپذیری انسانی
مخاطبان هدف
افراد و خانوادههایی که به مراقبت روزانه، سلامت، لطافت و ایمنی پوست اهمیت میدهند و بهدنبال محصولاتی مطمئن، با سابقه و جهانی هستند.