ماسک ورقه ای

ماسک ورقه ای و خواص آن

ماسک ورقه ای و خواص آن

آنچه در این مقاله در باره ماسک ورقه ای به آن خواهیم پرداخت: ماسک ورقه ‌ای چیست؟ انواع ماسک ورقه ‌ای خواص ماسک ورقه ‌ای طرز استفاده از ماسک ورقه ‌ای زمان استفاده از ماسک ورقه ‌ای

ماسک ورقه ‌ای چیست؟

ماسک‌های ورقه‌ ای از ورقه‌های الیاف پنبه یا الیاف سلولزی مصنوعی مانند کوپرا، تنسل یا میکروفیبر تهیه شده که به عصاره‌ها و سرم‌های حاوی مواد مغذی آغشته شده است. ماسک‌ های ورقه‌ ای به شکل بیضی و یا گرد شبیه به فرم صورت هستند که قسمت چشم و بینی آنها برای راحتی و جلوگیری از نفوذ آن به داخل چشم ها باز است. ماسک ورقه‌ ای به دلیل اینکه آغشته به سرم حاوی مواد مغذی است پوست صورت را به خوبی آبرسانی می کند. مزیت ماسک ورقه ای نسبت به سایر ماسک ها این است که بعد از استفاده از آن نیازی به شستشوی صورت نیست.  

انواع ماسک ورقه ‌ای

 

ماسک ورقه ای صورت

  ماسک نقابی برای تمام صورت طراحی شده است و کل صورت را آبرسانی و سرشار از مواد مغذی می کند.  

ماسک ورقه ‌ای دور چشم

  این نوع ماسک‌ برای پوست دور چشم‌ ها طراحی شده‌ اند و دور چشم‌ را آبرسانی می کند و همچنین به کلاژن سازی و رفع تیرگی پوست دور چشم کمک می کند.

 

ماسک ورقه ‌ای لب

  این نوع ماسک‌ برای لب ها طراحی شده که مواد مغذی را به لب ها برسانند تا در سنین بالا لب ها دچار چروکیدگی نشوند. ماسک لب در انواع مختلف ماسک ضد خشکی، ماسک از بین بردن تیرگی لب‌ ها، ماسک موثر در درمان پوسته پوسته شدن لب‌ ها، ماسک ضد چروک، ماسک ترمیم‌کننده بافت‌ها و … در بازار موجود می باشد.  

خواص ماسک ورقه‌ ای

 

آبرسان و مرطوب ‌کننده پوست

ماسک های ورقه ای صورت آبرسانی عمیق‌ تری نسبت به کرم های آبرسان دارد. با ماسک ورقه ای می توانید آبرسانی موثر و قوی تری به پوست خود هدیه کنید.

 

ضد چروک و مردگی پوست

یکی از خواص ماسک‌ نقابی خاصیت پیشگیری از چروک شدن پوست می باشد، این محصول به دلیل دارا بودن کلاژن، خاصیت ضد پیری پوست دارد. همچنین این ماسک می تواند چین و چروک های ریز پوست را از بین ببرد.  

درمان خشکی پوست

بسیاری از مواد مغذی مورد نیاز پوست در ماسک های ورقه ای موجود می باشد، شما با استفاده از ماسک های ورقه ای می توانید خشکی پوستتان را برطرف کنید.   ماسک ورقه ای    

روشن ‌کننده و شفاف ‌کننده پوست

با هربار استفاده از ماسک های ورقه ای یا نقابی، پوست شما روشن تر و شفاف تر از قبل خواهد شد.  

ضد جوش و ضد لک

معمولا هریک از ماسک های ورقه ای یک یا چند خاصیت پیشگیرانه و یا درمانی برای پوست خواهد داشت؛ برخی از این ماسک ها خواص ضدجوش و ضدلک دارند، اگر در انتخاب ماسک ورقه ای دقت کافی داشته باشید و همچنین بطور منظم از آن استفاده کنید، می توانید خاصیت ضد جوش و ضد لکی ماسک ‌های ورقه ‌ای را احساس کنید.  

مسدود کردن منافذ باز پوست

یکی از مشکلاتی که خانم ها با آن مواجه هستند، باز شدن منافذ پوستی است؛ با استفاده منظم از ماسک ورقه ای منافذ پوست شما بسته خواهد شد.  

تقویت ‌کننده پوست

ویتامین ‌های موجود در ماسک‌های ورقه ای ویتامین C ، ویتامین  D، ویتامین K و ویتامین E می باشد.  

تنظیم چربی پوست

اگر پوست بیش از اندازه چرب باشد، علاوه بر اینکه شکل ظاهری پوست جلوه زیبایی نخواهد داشت، پوست نیز مستعد آکنه و جوش خواهد شد، ماسک های ورقه ای PH پوست را تنظیم می کنند و از بروز آکنه جلوگیری خواهند کرد.  

پیشگیری از آسیب ‌های پوستی

با استفاده از ماسک ‌های ورقه ای تقویت کننده پوست، می‌توانید ویتامین های کافی را به پوست خود برسانید و درنتیجه پوست را ازآسیب هایی که در اثر کمبود ویتامین و یا کلاژن به جود می آید در امان نگه دارید.  

طرز استفاده از ماسک ورقه ‌ای

شاید برای شما سوال باشد که ماسک ورقه ای چند دقیقه باید بماند؟ برای رسیدن به نتیجه دلخواه ابتدا باید طرزاستفاده از ماسک های ورقه ای را بدانید: اگر پوست شما از نوع معمولی ست ابتدا صورت خود را با آب ولرم شستشو دهید و اگر پوست شما از نوع چرب است حتما از پن‌ شستشو مخصوص پوست‌ های چرب استفاده کنید، پس از شستشوی صورت, صورتتان را به وسیله حوله بدون پرز به آرامی خشک کنید. سطح پوستتان را به وسیله یک تونر از هر نوع آلودگی پاک کنید. بسته بندی ماسک را باز کنید، مایع داخل آن را روی پوست زده و به آرامی ماساژ دهید؛ سپس ماسک ورقه ای را از بسته بیرون بیاورید و آن را روی صورت قرار دهید. اجازه دهید ماسک به مدت 20 دقیقه روی پوست شما بماند. برای برداشتن ماسک از روی پوست، آن را به آرامی از بخش چانه برداشته و به سمت بالا بکشید تا کاملا از پوست صورت شما جدا شود. حال می‌توانید از یک کرم مرطوب ‌کننده و آبرسان ملایم استفاده کنید تا مواد مغذی بهتر به پوست شما جذب شوند.  

زمان استفاده از ماسک ورقه ‌ای

بهتر است هفته‌ای 2 تا 3 بار از ماسک ‌ورقه ای استفاده کنید. یکی از بهترین برندهای ماسک ورقه ای ماسک بیوآکوا است که بسیار تاثیر خوبی بر روی پوست می گذارد و صورت را شفاف می کند.   کلام آخر: ماسک‌های ورقه‌ ای از ورقه‌های الیاف پنبه یا الیاف سلولزی مصنوعی مانند کوپرا، تنسل یا میکروفیبر تهیه شده که به عصاره‌ها و سرم‌های حاوی مواد مغذی آغشته شده است. ماسک‌ های ورقه‌ ای به شکل بیضی و یا گرد شبیه به فرم صورت هستند که قسمت چشم و بینی آنها برای راحتی و جلوگیری از نفوذ آن به داخل چشم ها باز است. ماسک ورقه ای خواص بی نظیری از جمله آبرسانی به پوست، درمان خشکی پوست، روشن کننده و شفاف کننده را داراست.   در فروشگاه آرایشی و بهداشتی وحید انواع ماسک ورقه ای با بهترین قیمت موجود است که شما می توانید به راحتی ثبت سفارش کنید.  

 

اگر در مورد ماسک های ورقه ای نیاز به مشاوره داری همین الان از طریق راههای ارتباطی زیر با من در تماس باش، خیلی زود بهت جواب میدم.

لینک واتس اپ فروشگاه آرایشی و بهداشتی وحید https://wa.me/+989124242130

لینک اینستا گرام فروشگاه آرایشی و بهداشتی وحید https://www.instagram.com/vahidcosmetic