کرم دور چشم

مزایای استفاده از کرم دور چشم

کرم دور چشم

آنچه در این مقاله به آن خواهیم پرداخت: کرم دور چشم چیست؟ فواید استفاده از کرم دور چشم طرز استفاده از کرم دور چشم عوارض استفاده از کرم دور چشم  

کرم دور چشم چیست؟

پوست دور چشم به دلیل حساسیت بیشتری که نسبت به سایر نواحی بدن دارد، بیشتر در معرض آسیب قرار دارد، حتی اگر دقت کرده باشید اولین آثار چین و چروک در اطراف چشم ها نمایان می شود، کرم دور چشم یک نوع کرم مراقبتی می باشد که به واسطه مواد مغذی که دارد، از پوست دور چشم محافظت می کند.

کرم دور چشم به دلیل دارا بودن مواد مغذی پوست، پف، تیرگی و تغییر رنگ دور چشم را کاهش داده و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد. همچنین استفاده‌ ی منظم از این کرم باعث می شود بروز علائم پیری پوست به تعویق بیفتد. از جمله کرم های دور چشم که هم کیفیت بسیار خوبی دارند و هم از قیمت خوبی برخوردارند، کرم دور چشم بیوآکوا می باشد.   مزایای استفاده از کرم دور چشم  

فواید استفاده از کرم دور چشم

 

کاهش چین و چروک

در کرم دور چشم ترکیباتی از جمله آنتی اکسیدان‌ ها و ویتامین‌ ها وجود دارند که باعث کاهش چین و چروک می شوند.  

 

کاهش پف زیر چشم

پف زیر چشم اگر مربوط به عوامل ژنتیکی نباشد؛ ممکن است ناشی از خستگی، افزایش سن و یا آلرژی باشد، کرم مراقبتی باعث کاهش پف زیر چشم می شود.  

 

تاخیر در فرایند پیری پوست دور چشم

با افزایش سن نشانه های پیری پوست بر روی سطح پوست آشکار می شود، از جمله این عوامل چین و چروک، تیرگی و آویزان شدن پوست است. کرمهای مراقبتی  این نشانه ها را به تعویق می اندازد.  

 

کاهش تیرگی

اگر تیرگی زیر چشم به عوامل ژنتیکی مرتبط نباشد، با استفاده منظم از کرم های مراقبتی  می توان این تیرگی را از بین برد و یا به شدت کم رنگ کرد.  

 

روشن‌ شدن پوست

اگر از این محصول بطور منظم استفاده کنید، پس از مدتی کوتاه متوجه خواهید شد که پوست دور چشم شما روشن تر شده است؛ چون این محصولات حاوی ترکیبات کلاژن ساز هستند و مانع از تجمع سلول های مرده زیر پوست می شود.  

 

مواد موجود در کرم مراقبتی چشم

کافئین پپتیدها عصاره چای سبز ویتامین C اسید هیالورونیک آلوئه‌ورا اسکوالین رتینول ویتامین B3 ویتامین K  

 

طرز استفاده از کرم

ابتدا صورت خود را بشوئید و با یک تونر آن را به خوبی پاکسازی کنید. سپس به اندازه ‌ی یک عدس از کرم  بردارید و با استفاده از نوک انگشت ناحیه زیر چشم را با ملایمت ماساژ دهید یا به صورت ضربه ای به پوست ضربه بزنید. دقت کنید که هنگام استفاده از کرم  حتما با ملایمت با پوست خود رفتار کنید.  

 

عوارض استفاده از کرم مراقبتی چشم

  • ایجاد حساسیت و سوزش پوستی
  • حساسیت به ویتامین K موجود در کرم
  • حساسیت به رتینول

 

بهترین کرم دور چشم برای رفع سیاهی و گودی

یکی از بهترین کرم های موجود در بازار کرم دور چشم بیوآکوا می باشد که واقعا من بهتون این قول رو میدم که شما پس از استفاده کوتاه مدت، متوجه تغییرات خود خواهید شد. چون این محصول حاوی سم مار است و بهترین گزینه برای پیشگیری و درمان است.

 

کلام آخر:

پوست دور چشم به دلیل حساسیت بیشتری که نسبت به سایر نواحی بدن دارد، بیشتر در معرض آسیب قرار دارد، حتی اگر دقت کرده باشید اولین آثار چین و چروک در اطراف چشم ها نمایان می شود، دور چشم یک نوع کرم مراقبتی می باشد که به واسطه مواد مغذی که دارد، از پوست دور چشم محافظت می کند. برای استفاده از دور چشم ابتدا صورت خود را بشوئید و با یک تونر آن را به خوبی پاکسازی کنید. سپس به اندازه ‌ی یک عدس از کرم  بردارید و با استفاده از نوک انگشت ناحیه زیر چشم را با ملایمت ماساژ دهید یا به صورت ضربه ای به پوست ضربه بزنید.  

 

اگر در مورد این محصول نیاز به مشاوره داری همین الان از طریق راههای ارتباطی زیر با من در تماس باش، خیلی زود بهت جواب میدم.

لینک واتس اپ فروشگاه آرایشی و بهداشتی وحید https://wa.me/+989124242130

لینک اینستا گرام فروشگاه آرایشی و بهداشتی وحید https://www.instagram.com/vahidcosmetic