سوالات متداول

سوالات متداول فروشگاه آرایشی و بهداشتی وحید
آیا می‌توانم بدون ثبت ‌نام یا داشتن حساب کاربری سفارش خود را ثبت کنم؟

خیر برای ثبت سفارش لازم است بر روی سایت، یک حساب کاربری داشته باشید. ایجاد حساب کاربری بر روی سایت فروشگاه وحید بسیار ساده می ‌باشد.

چگونه می ‌توانم سفارش ثبت کنم؟

برای خرید از فروشگاه، پس از ایجاد حساب کاربری یا ورود به حساب کاربری خود، کالای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایید، سپس برای تکمیل سفارش، اطلاعات گیرنده سفارش و آدرس خود را وارد‌ نمایید، پس از انتخاب روش و زمان ارسال، نحوه پرداخت خود را انتخاب نمایید و سفارش خود را تکمیل کنید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌ توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌ توانید سفارش خود را ثبت‌ نمایید، توجه داشته باشید سفارش‌هایی که در ساعات و روز‌های غیر‌کاری ثبت می‌شوند، در اولین روز کاری بعدی بر اساس الویت مورد پردازش قرار می‌گیرند.

 
آیا امکان تغییر سفارش پس از نهایی ‌کردن سفارش وجود دارد؟

در صورت تمایل باید با واحد خدمات پس از فروش فروشگاه تماس بگیرید تا خرید شما مورد بررسی قرار گیرد، در صورت امکان تغییر به شما اطلاع داده می شود.

چگونه می ‌توانم سفارش خود را لغو کنم؟

برای لغو سفارش با واحد خدمات پس از فروش فروشگاه آرایشی و بهداشتی وحید تماس بگیرید، همکاران ما راهنمایی‌ها و اقدامات لازم برای انجام درخواست شما را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

آیا می‌ توانم مبلغ سفارش خود را به صورت پرداخت در محل تسویه کنم؟

در حال حاضر این امکان فقط برای کاربران شهر تهران امکان‌پذیر می‌باشد، شما در هنگام تحویل کالا می‌توانید مبلغ سفارش را از طریق پرداخت در دستگاه کارتخوان پیک فرروشگاه تسویه نمایید.

پس از ثبت سفارش چقدر طول می‌کشد تا سفارش به دست من برسد؟
اگر در شهر تهران هستید در هنگام ثبت سفارش می‌توانید روز و بازه تحویل سفارش خود را طبق جدول مشخص‌شده در سایت  انتخاب نمایید و سفارش طبق بازه انتخاب شده برای شما ارسال خواهد ‌شد. ارسال سفارش سایر شهر‌ها از طریق پست صورت می‌گیرد که در هنگام سفارش زمان تحویل کالا به پست مشخص می‌شود، سفارش شما طی 2 تا 5 روز کاری پس از تحویل سفارش به پست، به دست شما می‌رسد.
آیا امکان تحویل حضوری وجود دارد؟
 
بله در فروشگاه آرایشی و بهداشتی وحید علاوه بر خرید اینترنتی امکان خرید حضوری نیز فراهم است.
آیا بدون هزینه ارسال می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بله، اگر مبلغ سفارش شما بیشتر از 400 هزار تومان باشد یا جشنواره ای برای آن برگزار گردد، هزینه ارسال شما رایگان خواهد ‌بود.
چگونه سفارش خود را پیگیری کنیم؟
 
وارد سایت فروشگاه وحید شوید، در قسمت سفارش های من، میتوانید از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع شوید.
آیا امکان بازگرداندن کالا وجود دارد؟
بله، شما تا 7 روز پس از تحویل کالا با مراجعه به لیست سفارشات میتوانید درخواست بازگشت کالا را ثبت نمایید و پس از آن درخواست شما مورد بررسی قرار میگیرد و از طرف فروشگاه به شما اطلاع رسانی میگردد. توجه داشته باشید کالا های آرایشی و بهداشتی در صورت باز و خارج شدن از حالت اولیه، امکان برگشت ندارند.
بازگشت مبلغ به حساب بانکی چقدر زمان میبرد؟
برای عودت وجه ابتدا باید شماره کارتی که به نام صاحب حساب کاربری میباشد و با آن پرداخت انجام شده است در اطلاعات خودتان ثبت نموده و سپس واحد خدمات پس از فروش فروشگاه تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام نمایید، راهنمایی‌های لازم از طرف تیم پشتیبانی به شما داده خواهد ‌شد. در صورت لغو سفارش طی 1 تا 3 روز کاری پول به حساب شما واریز خواهد شد در صورت برگرداندن کالا، 2 تا 5 روز پس از دریافت کالا ، مبلغ سفارش به حساب شما برگردانده خواهد ‌شد.